HOE HET ALLEMAAL BEGON

Over ons

Het bedrijf is in 1998 gestart als meubelzaak gespecialiseerd in zit- en ligcomfort voor particulier en woon- en zorgcentra. Via een uitgebreid gamma aan relaxen en zetelbedden groeiden we door naar onze collectie ziekenhuisuitrusting bestaande uit mobiele operatietafels, stretchers, werkstoelen, curalizers & mobilizers, relaxzetels en behandelingstoelen.
“Met reeds 20 jaar ervaring is Topclass Care Furniture vandaag een ware specialist binnen de zorgmarkt.”

Vandaag richten wij ons op 2 bedrijfstakken, namelijk ziekenhuisuitrusting en totaalinrichting binnen de horeca, zorginstellingen en publieke ruimtes.

Onze interieurvormgevers volgen projecten op van A tot Z. Met het vooropgestelde budget streven wij naar een totale sfeerbeleving.

Vanuit ecologisch standpunt denken wij als totaalinrichter ook graag mee over recuperatie van meubilair; renovatie, herkleuring en herstoffering behoren tot de mogelijkheden.

Kortom beschikken wij over een totaalpakket. Heeft uw interieur een opfrisbeurt nodig? Zijn uw meubelen aan vernieuwing toe? Of gaat u toch ineens uit van een totale make-over? Wij helpen u graag verder!

Onze aanpak

Voor een volledige opvolging van een project gaan we als volgt te werk:

1/ Kennismaking
In deze eerste fase luisteren we graag aandachtig naar al uw noden. Hier worden zaken als sfeerbeleving, budget en planning reeds besproken.
Indien het om een renovatie gaat, houden we een rondleiding ter plaatse. Zo kunnen we ons goed inleven in de werking en sfeer van het gebouw alvorens een voorstel neer te leggen.

2/ Grondplan (geschetst)
Indien er nog geen indeling is bepaald, zorgen wij voor een grondplan.
Afhankelijk van de grootte van het project wordt dit geschetst of digitaal uitgewerkt door onze interieurvormgevers.

3/ Moodboard – 3D
Gepaard met een eventueel grondplan maken we een gehele sfeerbeleving d.m.v. een moodboard en/ of 3D beelden.
Zo kunnen we, samen met de klant, de kleur- en materiaalkeuzes afstemmen.
Hiervoor beschikken wij ook over de nodige stalen zodat er ter plaatse meteen een look & feel kan worden samengesteld.

4/ Offerte
A.h.v. enkele voorstellen kunnen we een eerste offerte bepalen. Hierin worden zowel alle voorgestelde meubelen als de nodige werken opgenomen.
Wij werken hier voornamelijk met definitieve eindbedragen. Montage-uren kunnen ook in regie worden bepaald.

5/ Demomeubilair
Gepaard met de prijsbepaling kunnen wij demomeubelen op test plaatsen. Wij begrijpen dat dit voor bepaalde sectoren zoals zorg en horeca zeer cruciaal kan zijn. Hier kan het gebruik t.b.v. het doelpubliek worden getest en indien mogelijk worden bijgesteld.

6/ Opvolging bestelling
Eens de volledige sfeerbeleving en budgetbepaling is gemaakt, kan u overgaan tot bestelling. Wij volgen alle bestellingen zorgvuldig op en streven steeds naar een afgesproken deadline.

7/ Levering en montage
Met een vooropgestelde planning leggen wij een inhuizing vast. Indien nodig regelen wij een verhuislift.
Alle meubelen worden gemonteerd en op hun definitieve plaats gezet.

8/ Na-service
Wij staan garant voor een uitstekende nazorg zowel tijdens als na de garantieperiode. Prijs-kwaliteit is dan ook onze grootste troef!

Uiteraard moeten niet steeds alle fasen worden doorlopen. Vraag gerust naar onze service op maat.